Skip to content

FRED VAN DER WAL: “IK HEB NOOIT ZELFMOORD OVERWOGEN

april 20, 2017

Fred van der Wal

FRED VAN DER WAL: ?IK HEB NOOIT ZELFMOORD OVERWOGEN. IK KIJK WEL LELIJK UIT, WANT DAT DOET VAST VRESELIJK VEEL PIJN! NEE. DAARVOOR HOUD IK TOCH NOG TEVEEL VAN MIJZELF EN VAN ZOENVIS!IK WIL DOOR ALLE GRENZEN GAAN, UIT ALLE KRAMMEN LOS BREKEN, ELKE BEDIJKING OVERSPOELEN, DOOR ALLE BOCHTEN GIEREN MAAR NIET DOOR DIE LAATSTE GRENS, DAAROM BEN IK OOK GEEN LIEFHEBBER VAN WURG SEKS OF EEN CONDOOM OVER MIJN KOP TREKKEN. MIJ ECHT VEEL TE RISKANT! IK ZAL OOK NOOIT BIJ IE MAND EEN AUTOBINNENBAND OF PLESTIK AH.ZAK OVER ZIJN/HAAR KOP ONVERWACHTS TREKKEN ZONDER DAT VANTEVOREN EVEN NETJES AAN TE KONDIGEN. JE WEET NOOIT OF IEMAND DAAR WEL VAN GE DIEND IS? U KUNT GERUST ZIJN ALS U OP BEZOEK KOMT! VERDER DAN EEN THEEZAKJE GA IK NIET! BIJ MIJ ZULT U NIET SNEL NAAR ADEM MOETEN HAPPEN! IK BEN DE SAAISTE MAN TER WERELD…?
Ik wil U een…

View original post 300 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

