Skip to content

FRED VAN DER WAL: “HANGT ER ZOMER 1968 PLOTSELING EEN BLONDE STOOT OM MIJN NEK TE HIJGEN…

april 20, 2017

Fred van der Wal

FRED VAN DER WAL:?HANGT ER ZOMER 1968 PLOTSELING EEN BLON DE STOOT OM MIJN NEK TE HIJGEN WAAR IK NIKS VAN AF WIST??
?HANGT ER IN 1967 IN DIE ZANDVOORTSE STRANDTENT VAN DE UITBATER ZWEMMER PLOTSELING EEN NAAR NIVEA GEURENDE ON BEKENDE PLATINABLONDE STOOT IN EEN MINIEME BIKINI OM MIJN NEK MET EEN PRONT NAAR VOREN UITSTEKENDE SCHAAMHEUVEL ALS VOORNAAMSTE WAPEN IN DE EMANCIPATIESTRIJD, PLUS TWEE JOEK ELS DIE RECHT IN MIJN ONGESCHOREN ARTIESTEN BAKKES PRIEMEN, EEN TIEP BIJ DE HEREN ZEER GETAPT, EEN OPGETOEFDE HAARTOREN MODEL SUIKERSPIN MET EEN PAAR OPDRINGERIGE TIETEN UIT DE SUPERZWAARGEWICHT KLASSE DUBBEL F CUP FOR MAAT, ZEGT DIE MEID ONGEGENEERD IN PLAT AMSTERDAMS; ZEG, LEKKERE KUTKANJER VAN ME, WEES NOU EENS EFFE LEKKER TOF, ZET DIE ACHTERHAAL DE KLOTEZONNEBRIL UIT HET JAAR NUL NOU EENS EFFE GAUW VAN JE KUTKANIS, KAN IK JE OGEN ZIEN, DAN KAN HET MISSCHIEN NOG WAT WORDEN TUSSEN ONS…

View original post 2.080 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

