Skip to content

fred van der wal: en ik beweer nog steeds dat die christenen ontzettend veel kunnen leren van…

april 20, 2017

Fred van der Wal

Fred van der Wal: En ik beweer nog steeds dat die christe nen ontzettend veel kunnen leren van de islamieten. Hoe die opkomen voor hun geloof? ALS IK MOET KIEZEN TUSSEN EEN FLES LODALINE EN DE STIJL GRIFFERMEERDE ELS WEET IK HET ZO NET NOG NIET!
Els, Uw ogenschijnlijk zo streng gereformeerde gelief de uit de Silver Sixties, zei onlangs nog over U tegen haar vriendin I. de H. ?
Ze kan beter haar mond houden met die hemelse Heere Jezus nogantoeMariakoekiesblik in d?r ogen en d?r natte, hete onderbroek die nu vol met yoghurt zit. Ik herinner het mij nog zo goed; ik hoefde maar naar een niet nader te om schrijven intieme plek te wijzen in heur ondernavelse of ze kon binnen vijf minuten haar slipje uitwringen als een nat te dweil dankzij al die afscheideningen en hormonale onder stromen. De stoom sloeg letterlijk van haar hogedrukkookpan af…

View original post 1.070 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

