Skip to content

IK GA BIJ VOORKEUR NIET NAAR RESTAURANTS WAAR DE TEPELS VAN DE SERVEERSTERS IN DE BOEUF BOURGUIGNON

april 19, 2017

Fred van der Wal

(WELKOM IN MIJN OBSCENE TAALTHEATERSHOW!!!)

FRED VAN DER WAL: ?IK GA BIJ VOORKEUR NIET NAAR RESTAURANTS WAAR DE TEPELS VAN DE SERVEERSTERS IN DE BOEUF BOURGUIGNON HANGEN, ALHOEWEL DAT ZO ZIJN CHARME HEEFT EN IK VANOUDS HER EEN ECHTE TEPELMAN BEN, DIE EEN HEEL APAR TE, WARME VERSTANDHOUDING HEEFT MET ZIJN EIGEN TEPELS DANKZIJ EEN SETJE VERCHROOMDE, AMERIKAANSE TEPELKLEMMEN, GEKOCHT TE LEEUWARDEN BIJ DE ?ELF STEDEN SEX SHOP? EN IK HOUD OOK HEEL VEEL VAN DE TEPELS VAN EEN PERSOON VAN DE VROUWELIJKE KUNNE, DIE ER ECHT WAT VAN KAN?MAAR ZIJ IS DAN OOK DE VROUW UIT TALLOOS VEEL MILJOENEN, DIE IK AANBID EN BEWONDER!? Ik ga met haar toch liever niet uit eten in Staphorst, want daar zien ze het leven zo donker in dankzij zij hun griffermeerde kolere dat ze zelfs het chroom van hun Mercedessen zwart verven om niet van ijdel heid beticht te kunnen worden, opdat…

View original post 1.065 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

