Skip to content

FRED VAN DER WAL:”ZIET U MIJ NOG WEL EENS OP GOUDEN MUILEN VOORBIJ SCHOFFELEN?

april 19, 2017

Fred van der Wal

FRED VAN DER WAL:?ZIET U MIJ NOG WEL EENS OP GOUDEN MUILEN VOORBIJ SCHOFFELEN? NOU DAN! WAAR HEBBEN WE HET DAN OVER?? ?Meneer, ze zeggen wel eens in ?t Noorden: wat is dat nou eigenlijk voor een rare, onbe houw en, asoosiejale vent, die Fred van der Wal, want in iemands kleding schuilt menigmaal ook zijn geaardheid, zeggen ze wel eens tussen neus en lippen door. U zult mij bijvoorbeeld ook niet snel op gouden muilen koket voorbij zien schuifelen of heupwiegend een knalroze broek zien dragen omdat ik liever niet voor mijn ware, dubbelzinnige aard openlijk reclame maak. Als U de Waarheid leest?U zou van schrik nog een dubbele kuitenflikker of een Rietberger met schroef slaan, gevolgd door een driedubbele Axel met achterwaartse salto, dan waagt U zich op glad ijs. Mijn duistere zijde, h. Ik ben toevallig wel ?The Man In Black? waar de overleden Country and Western…

View original post 728 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

