Skip to content

Op deze plek komt elke week een bekende persoon uit de rubriek ” 25 Jaar geleden” opnieuw voor het voetlicht.Deze keer Fred van der Wal (58) uit Oldeboorn (Deel 19)

april 17, 2017

        Schandaal trappen

Het schandaal trappen heb ik al lang achter mij gelaten! Niet lang er interessant! Ik heb de kultuur sien in Friesland en Groningen genoeg poepies laten ruiken om het kulturele milieu in een gaskamer te veranderen!

          Friese geilneven

Ik ken ze als enorme geilmoten! Kollegas van X., ze neukten al les wat los en vast zat! Handenar beidleraar L.  van de Noordelijke Hogeschool neukte de vrouwelijke collegaatjes plat in 1981; dus pakte ik weer zijn wijf Y. bij d’r intiem.Voor wat hoort wat! Ik heb haar nog gebeft in een Amsterdams hotel. Je kan niet anders als je in Amsterdam overnacht, dan draait het altijd op beffen uit! Wat dat betreft is het een echte befstad vol beftekkels en beflijsters! Ik heb sommige  wijven met een aantrekkelijke popo ook wel anaal gebeft. Die lieflijke tweede of eigenlijk derde mond. Ik ge loof dat ik het liefste anaal bef, bij vrouwen! En ook zelf anaal gebeft al hoewel ik een potje pijpen van een dekundige pijp(st)er ook niet afsla! Ik heb tussen mijn twaalfde en zestigste een twee-honderd vrouwen gehad en ongeveer vijf honderd mannen. Dat stelt niet echt veel voor!

        Bisexuele kontakten

“Ik begon al vanaf mijn dertien de, veertiende te experimenteren met sex met mannen. Je bent jong en je wilt es wat! Eigenlijk heb ik mannen altijd wel boven vrouwen geprefereerd wat sex be treft. Ik was nauwelijks drie jaar getrouwd of ik had al weer een verhouding met een gescheiden man. Een industrieel uit het oos ten des lands. Ik overnachtte bij hem in verband met een tentoonstelling van mijn nogal sexueel geladen tekeningen. Hij randde me gewoon aan in de huiskamer. Binnen vijf minuten dat ik in zijn huis was maakte hij al sexuele toespelingen en ik liet hem be gaan. Ik was ei genlijk wel gevleid! Als bisexueel ben ik nu eenmaal licht ontvlambaar. Hij zei heel eenvoudig: ”laten we ons uitkleden.” Hij gaf het voorbeeld en stond al gauw naakt voor mij met een prachtige 24 cm. lange l*l van hebbikjoudaar. Ik keek er gebiologeerd naar! Toen ik niet snel genoeg reageerde nam hij het heft in handen en maakte hij zonder iets te vragen mijn blouse los, trok mijn hemd uit en begon met mijn tepels en tieten te kneden en te kussen. Ik maakte zelf snel mijn jeans los en was in no time uit mijn slipje geschoten. Mijn opwinding was natuurlijk duidelijk zicht baar. Ik schaamde mij niet.Vervolgens kuste hij mij lang en heftig met diepe tongkus sen en trok hij mij bij mijn tepels tegen de vloer. Geknield bracht ik hem de lippendienst die van mij verwacht werd. Ik twijfelde niet. Ik wist waar ik aan begonnen was en wilde het ook afma ken. Wie A zegt moet ook… Op de grond neukte hij mij in ver schillende standen, zoals ik sinds mijn veertiende gewoon was. De volgende dag bracht hij mij ont bijt op bed en een ochtendkrant. Uiteraard De Telegraaf!  Ik be schouwde het als een incident. Veel geslapen heb ik toen niet. Hij was hyperpotent en kreeg er geen genoeg van. Als beloning kocht hij de volgende dag een kostbaar schilderij van mij. Een week later stond hij bij mij op de stoep van mijn atelier aan de Prinsengracht. We herhaalden ons liefdesspel weer maar nog veel heftiger. Ik heb een verhou ding van zes jaar met hem gehad tot hij onverwachts overleed aan een hart aanval. Ja; ik heb veel mannen gehad en tot nu toe was ik altijd de passieve vrouwelijke partner voor een man, behalve bij die tegelbakker uit Harlingen, die koekebakker heb ik geneukt zoals een man zijn wijfje pakt. In alle rangen en standen!Ik heb maar een maal een man ontmoet waar bij ik de man lijke rol wilde ver vullen. De vonk sloeg onmiddel lijk over. Bij hem ook!  Dat gevoel heb ik nog nooit eerde voor een man gehad. Altijd was ik de ontvangende, passieve, vrouwelijke partij, onveranderlijk gekleed in nylons, jarretelgor del, tangaslipje, bustehouder geparfumeerd met Chanel, Alhoewel we dan naar Frankijk verhuizen kom ik nog regelmatig in Friesland. Voor hem zou ik niet mijn huwelijk op willen geven!Met mijn grootste liefde, , heb ik helaas maar een keer in bed gelegen. Voor mij was het advokaatje-leef-je-nog wel!

 

 

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

