Skip to content

Op deze plek komt elke week een bekende persoon uit de rubriek ” 25 Jaar geleden” opnieuw voor het voetlicht.Deze keer Fred van der Wal (58) uit Oldeboorn (Deel 12)

april 17, 2017

       Kriminele organisatie

In zuid-Frankrijk waar de van der Wals veel vrienden uit het zwarte circuit hebben, echt gevaarlijke jongens met een kriminele orga nisatie van hier  tot Tokyo  achter zich, rijdt Fred  met een vervalst rijbewijs overigens rond in een open cabriolet met een schietkla re parabellum op zak, een derring er in een okelholster en een scor pion machine pistool op de wit leren achterbank van horeca eige naar Serge M. en vierenuitbundig feest met een doorgewinterd bi seksueel stel. Niels en Yvonne. Striptease op de bar op de maatvan De Vuurvogel van Strawits ky in het plaatselijke hotel, een orgie die zijn weerga niet kende, groepsseks in de tuin omgekeerd hangend aan een perzikenboom, het kan daar allemaal, die Franse feestvierders staan nergens van te kijken. Alle dagen feesten als beesten, liters wijn, kilos coke en hasj en dan naar bed!

               Hasj smokkel

“Ik was vergeten dat ik uit een ge heime bergruimte in ons huis in Oldeboorn nog een kilootje of wat aan hasj en coke had verstopt in mijn spullen, waar ook mijn ge laden punt 44 lag. Ik wist wel dat ik het zootje in een  verhuisdoos had gedaan, maar waar, was zelfs mij een raadsel. In mijn fototas was niks te vinden. Onder het za del van mijn opgevoerde scooter ook niet. In de Bentley? Nee! Ik was het godverdomme hele maal vergeten waar ik het had op geborgen en peinsde me suf! Het leek wel alsof ik aan Altzheimer leed! Wist op een gegeven ogen blik niet eens meer van voren dat ik van achteren nog leefde! Als je bij de Franse grens komt met verboden waar   en ze komen met een drugshond je hele handel kontroleren en ze vinden een grammetje verboden spul ga je ze ven jaar voor schut! Gelukkig vond ik het nog net op tijd één dag voor de verhuizing en stootte de partij door naar een paar jong ens uit de Leeuwarder Horeca. De punt  44 Magnum stak ik tus sen mijn broekriem. Kwam van pas als een galerie-houder uit L. (niet Weekhout maar die lamlul van de B.) me zou komen op zoeken met zijn grote bek Zou ik ‘m de ballen uit zijn broek schieten! Eens kijken wie dan het beste jodelt! De tuin was groot genoeg voor nog een anoniem graf! Daar bloeiden de begoni-aatjes en de vergeet-me-nietjes weer stukken beter van.

Total loss

“Reed tussen 1957 en 1967 totaal

meer dan 167 autos total loss. Ja; ik was een gevaarlijke jongen! Reed met 190km. p. u. door de Leidsestraat over de vluchtheu vels met naast me een echte stoot! Zaten dan onder de pep pil len, dan schakel je elk gevoel uit, dan maakt het je allemaal niks meer uit! Daar ben ik een Mees ter in! Stond stijf van de uppers, korri geerde die des avonds weer met een puntzak vol downers en wat peyote er tussen door of een suik erklontje met LSD!   Maar één keer een opoetje met d’r hondje dood gereden. Zo’n klein keffer tje waar die ouwe bespat aderde inkontinente sijkwijven mee rond sjouwen met een vlek achter op d’r geruite rok. Ik noem dat soort hondjes altijd kutlikkertjes! Nee, geen piknikkertje; da’s weer wat anders, daarvoor moet je bij het plaatselijke AZC zijn!”

                   Hoeren

“Ik was nu eenmaal vroeg rijp en het spreekwoord zegt:Vroeg rijp,vroeg rot!!Ging vanaf mijn veertiende al naar de hoeren! Met Tinus Tussengas, bekend Amster damse joy rider en straatvechter, Bolle Bertus en Haring Arie, goed voor een paar  jaar jeugddetentie, later nog eens dunnetjes overgedaan vanwege moord met een veroordeling van tien jaar plus tbs en  Rouwdouw Rokus, die toen is omgekomen bij een shoot out met de onder wereld. In een hinderlaag is toen mijn beste vriend voor mijn ogen dood ge schoten. We waren net drie berg geiten; neukten tegen  de klippen op, ha haha! Soms liep je een druiper of de sief op bij een temeier maar dan haalden we eerst een paar spuiten bij de lullensmid voor een paar joetjes en daarna kwamen we terug om wraak te nemen! Tinus en Rokus douwden d’r met haar veneriese besmetbak op het bed en hielden d’r vast en ik scheurde dan d’r dure Franse paralelle import slip je van d’r togus en drukte een vooraf goed met uierzalf ingevet ongekookt ei in d’r tumtummetje!

 

 

Gleed naar binnen als een paling in een pot snot! Gaf me een rot sooi op de zwart satijnen lakens! En vloeken dat zo’n teef deed, want d’r hele handel was weer voor een dag verstjeerd!! Die eigele vlekken kreeg je d’r met geen mud waspoeder meer uit! De pooiers waren al gauw bang voor ons. In 1956 zaten wij in de voorste wagen met het gezamen lijk pooierdom om de Dam schoon te vegen van nozems. Met kettingen en knuppels ging dat! Het is een genot om de botten te horen breken als je weer een loei met je honk balknuppel had uit gedeeld! Nou, die zijn nooit meer terug gekomen! De ene helft zit in de revalidatie, de andere helft zit in een gekkenhuis of is soosie jaal werker geworden en dat laatste is ook een soort handicap!

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

