Skip to content

HET VLOOG DE DEUR UIT ALS EEN ZESTIEN KLEPPER TURBOTIET OP WONDEROLIE ! (DEEL 3)

december 2, 2016

Fredvanderwal's Weblog

HET VLOOG DE DEUR UIT ALS EEN ZESTIEN KLEPPER TURBOTIET OP WONDEROLIE ! (DEEL 3)

Onderweg kreeg ze stevig met de zweep, hetgeen ze als beroepsmasochiste heerlijk vond, dan liep ze nog harder. Schilderessen behandel ik weer anders, die takel ik tegen het plafond op en laat ze een etmaal hangen als koninklijke denne appels omgekeerd bij zullie hullie d’r achterpoten.

Tijdens die donderpreek in de gereformeerde gemeente hoorde je weer van meneer de dominee himself hoe slecht je was, werd je twee uur lang verbaal rechtstandig dwarsdoor de plavuizen het laagveen in geheid en gehamerd dus zat ik altijd spijkervast  rechtop met kaarsrechte rug ja te knikken en werd er meestal gepreekt tegen alcohol, roken, dansen, masturberen en de bioscoop, dan ging ik nog wel eens op de bank staan applaudisseren, maar dan liet ik het wijf dat ik mee nam haar als dronken paard wel in heur niksigheidje…

View original post 659 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

