Skip to content

NAAR FRANKRIJK VERBANNEN VOLKSSCHRIJVER IN JARRETELS (DEEL 37)

december 1, 2016

Fredvanderwal's Weblog

NAAR FRANKRIJK VERBANNEN VOLKSSCHRIJVER IN JARRETELS (DEEL 37)

fred van der wal 18 februari 2008

Gedienstig? Huub Mous zal een of andere Friese artistiekerige onderkruiper bedoelen, die zijn gedienstig!
Beleefd?
Da’s nieuw, daar kun je navraag over doen bij Gertrut Toth en de IT Afdeling van de NHL, bestaande uit piepeltjes die ik nog nooit gesproken heb maar die “bezwaren” tegen mij hebben zoals ik hoorde of de verkeerd uitgepakte kikkerkop Chris F., de stiekem corstedrager Frits S., de sinistere bochel Ger van N., die voornamelijk kijken of ze stront ruiken als ze mijn naam horen.
Of doe eens navraag bij de phoney nep- en namaak kunstenmaker, de kiekjes nemer Rommert B., de AOW-er die het schuim op de bek krijgt als hij een expositie van mijn werk ontwaart en zegt er voor te zorgen dat ik nergens aan de bak kom, maar mij aanvankelijk de Nieuwe Jan Cremer noemde…

View original post 631 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

