Skip to content

FRED VAN DER WAL SEKSJUWEEL GESTOORD? (DEEL 2)

december 1, 2016

Fredvanderwal's Weblog

FRED VAN DER WAL SEKSJUWEEL GESTOORD? (DEEL 2)
media | 12 Maart 2006 | 16:31:12

Maakt het de wind iets uit waarheen hij blaast? Daar ga ik toch niet over, heer? Of wel soms? Ik bedoel: als ik een wind laat blaas ik je wel even van hier tot Tokyo, dat wel. En dat Friesland steeds verder weg zakt door de zoutwinning. Prima toch, daar is niets aan verloren. Laat de elementen maar fijn hun werk doen, dan komt het allemaal goed. Staat er straks vier meter water in het gebouw van de Leeuwarder Courant, dan zie ik daar Johanna S. nog drijven met haar onderjurk als een sluier over haar gelaat en ontbloot onderlijf, waar ik al helemaal niet nieuwsgierig naar ben. Ik zie de vrouwtjes graag goed gekleed. Willen ze dan anders? En die verzopen fijne gristenjournalist, annex ijdeltuit R.W. zijn paardestaart als een drijfanker achter zich aan…

View original post 972 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

