Skip to content

EN IK WEET ZEKER DAT JIJ, FRED VAN DER WAL, VERZUURDE OUDE MAN, EENZAAM ZAL STERVEN. JE VERDIENDE LOON!

december 1, 2016

Fredvanderwal's Weblog

EN IK WEET ZEKER DAT JIJ, FRED VAN DER WAL, VERZUURDE OUDE MAN, EENZAAM ZAL STERVEN. JE VERDIENDE LOON!
(DEEL 5)


zondag 1 mei 2011 door fred van der wal

Gitta Hanzon: En ik weet zeker dat jij, Fred van der Wal, verzuurde oude man, eenzaam zal sterven. Dat is je verdiende loon.

(GITTA HANSOP. VAN BEROEP DIEPVRIES FRIEZIN)

aiko vanhulsen 5 mei 2007

Beste Fred,
Sorry dat ik niet op uw reactie antwoordde. Gisteravond een beetje laat om nog verder te schrijven. Ik verwachtte natuurlijk jalouzie en gekregen ook.
Toch aardig van u om me dat predicaat “de jongere” te geven. (net als die Breughel familie?)
Ik probeer echter niet zo’n kunst-pionier te zijn als m’n ouders. Heb niet zo’n zin om gefrustreerd oud te worden en dan van pure gram er maar een eind aan mezelf te maken zoals m’n ouders deden. Ook heb ik schijnbaar niet…

View original post 796 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

