Skip to content

EEN STALKER POOGT WEER EENS MIJN AANDACHT TE TREKKEN

december 1, 2016

Fredvanderwal's Weblog

fred leo 550

Foto links Fred van der Wal, rechts Leo Musch 1969

leo fred aadorp 550

EEN STALKER POOGT WEER EENS MIJN AANDACHT TE TREKKEN

Het mij onbekende stalkerdje –ik ga geen namen noemen- is sinds 2007 bezig zijn frustraties en onmin bot te vieren op mijn weblog bijdrages door deze te kopiëren en van scheldreacties te voorzien.

Hij schendt daarmee mijn auteursrecht.

Weinig omhanden verder, denk ik.

Hij zou me ‘aangeven bij de polietsies’.

Deze meneer is honderd jaar te laat geboren. Tijdens WO 2 in de bange jaren veertig zou hij een prima NSB-jodenversliecheraar geweest zijn. Kievits eieren zoeken 1940- 1945 met de dubbelloops paraat.

De hobby van menig Fries/Drent/Groninger in het verleden. Je vraagt je af uit wat voor familie zo iemand komt.

Ik sta op een in Frankrijk genomen foto met een ooit eens cadeau gekregen Luger pistool dat  een SS-officier toebehoorde. Hoevelen zullen uit de vuurmond een nekschot hebben gekregen? Hoeveel…

View original post 646 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

