Skip to content

Wie hier niet als vriend binnen komt wordt er zo weer uit gestompt

november 30, 2016

Fredvanderwal's Weblog

Ik ben geen echte grote mensen vriend, alhoewel ik voor sommigen een uitzondering maak. Voor een joetje geef ik mijn naaste aan bij de AIVD, want opgeruimd staat netjes. Zet ze allemaal maar tegen de muur, denk je soms bij je eige toch over d medemens. Vind je het gek? Ik niet.
Wat is er met U aan de hand zult U misschien vragen, maar dan pas ik toch. De artistieke ambiance is mij zo’n gruwel geworden dat ik de op het eerste gezicht uiterst charmante progressief denkende moderne kunsten maker Rommert Boonstra de deur heb moeten wijzen, want wie hier niet als vriend binnen komt wordt er zo weer uit gestompt.
Zo denk ik er over om alleen nog maar onder een pseudoniem verder te werken uit walging voor de artistieke bent.
Ik wil niet langer kunstenaar heten. Ik wil kunstenaar zijn.
En dat is andere koffie dan thee…

View original post 737 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

