Skip to content

MIJN BINNENKAMER IS ZO KOUD ALS DE GRAFKAMER VAN TOET ANKH AMON. U BENT UITER AARD VAN HARTE WELKOM, (DEEL 4)

november 30, 2016

Fredvanderwal's Weblog

MIJN BINNENKAMER IS ZO KOUD ALS DE GRAFKAMER VAN TOET ANKH AMON. U BENT UITER AARD VAN HARTE WELKOM, (DEEL 4)

Denkt u dat u nog in staat zou zijn de ontbrekende delen uit de Frank Forrest biografie op dezelfde manier en in de zelfde, laten we zeggen: rancuneuze schrijftrant aan te vullen?

Niet van ganser harte, nee. Want u ziet dat de visie, laat ik zeggen van de hoofdpersoon, op die vader in “De dood van mijn vader” al anders geworden is dan in “Een laatste warme dag”. En zo gaat het met een hoop dingen. Maar ja, ik kan me toch… Kijk, volgende maand word ik twee en zestig. Een man van die leeftijd kan toch niet in ernst kwaad worden op zijn vader, die een slapjanus was, een pocher, een pathologiese leugenaar, een psychiatries ge val, een laat maar waaien figuur, die niets tot stand heeft gebracht…

View original post 1.073 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

