Skip to content

MIJN BINNENKAMER IS ZO KOUD ALS DE GRAFKAMER VAN TOET ANKH AMON (DEEL 2)

november 30, 2016

Fredvanderwal's Weblog

MIJN BINNENKAMER IS ZO KOUD ALS DE GRAFKAMER VAN TOET ANKH AMON. U BENT UITER AARD VAN HARTE WELKOM, (DEEL 2)

Maanden geleden schreef ik haar een reactie: “Coke? Bullen shit dus, want ik drink hoog uit een kopje Ginseng thee met de pink omhoog op zo’n ontzettend nichterige manier, die ge spierde mannen in strakke T- shirtjes niet altijd even prettig vinden en onrustig maakt als ik met een hoge stem mijn bewondering voor hun musculatuur uit spreek. Je brengt ze op een ideetje, hè, denk ik altijd maar! Nu houd ik wel van gevulde dames en heren als het binnen de perken blijft en vind nog steeds dat alles moet kunnen. Wie zich beperkt mist gemakkelijk de boot. Ik vind het ook prettig met re pondenten van de vrouwelijke of manlijke kunne op mijn weblog te corresponderen. Ik neem ze uiterst serieus en kijk melancholies van achter mijn…

View original post 780 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

