Skip to content

…en daar ben ik me in die Rijksakademie tijdens de open dag toch een ongeluk geschrokken!

november 30, 2016

Fredvanderwal's Weblog

En toen ik dus thuis kwam -helemaal weer terug van weg geweest van verre- ben ik zo eens gaan rond kijken in het kunstenaarsplantsoen, want dat doe ik uit mij zelf nooit als het even niet hoeft omdat deze boy hier voor u met zijn gouden hart eigenlijk al alles gezien heeft wat er te zien valt en kwam toen geheel onverwachts terecht bij de Rijks-akademie – die waren me daar toch goed bezig volgens de aangenaam ogende wederhelft van de buitengewoon vriendelijke fotograaf R. B., die gaarne zijn strooien zomerhoed op houdt tijdens het diner om zijn kunstenaarschap te onderstrepen, want een eigentijds mens tegen zijn AOW wil toch ook wel eens met zijn tijd mee gaan om zich te conformeren aan de artistieke mythologie- en daar ben ik me in die Rijksakademie toen toch een onge-luk geschrokken, dat wil je niet weten.

Ik hoorde daar namelijk van alles:…

View original post 1.449 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

