Skip to content

Ach, er was altijd nog wel een of andere bleekscheet die er buiten lag…

november 30, 2016

Fredvanderwal's Weblog

Mijn successen, huizen, autos, boeken, exposities, weblogs worden me door minder begaafde kunstbroeders niet altijd in dank afgenomen, heb je wel eens gezegd.

‘Mijn werk en persoon roepen merkwaardig genoeg vaak grote agressie op bij minder getalenteerden, voornamelijk in Fries land, Groningen en Drente, maar soms ook uit totaal onverwachte hoek. Onlangs bemiddelde ik via een kunsthistorica om een groep kunstenaar in een Amsterdamse expo ruimte te krijgen. Tot mijn verwondering kreeg ik als beloning een plaats met mijn werken buiten de tentoonstelling in de uitleen afdeling waar niemand kwam.
Onnodig om te zeggen dat mijn enthousiasme om activiteiten te ondernemen wat verdere initiatieven betreft daarmee tot het nulpunt gedaald is.
Kunstartiesten; er zit zo weinig bij. Doorgaans wat autistische, met zichzelf ingenomen tiepes. In je gezicht zo vriendelijk als een pot honing, maar het is pose.
Zo weet ik bijvoorbeeld dat mijn werk nooit genade zal vinden in de…

View original post 1.125 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

