Skip to content

`AAN GEWOON DOEN DOEN IK DUS NIET WANT ALS IK GEK DOE, DOE IK AL GEWOON GENOEG…(DEEL 2)

november 30, 2016

Fredvanderwal's Weblog

`AAN GEWOON DOEN DOEN IK DUS NIET WANT ALS IK GEK DOE, DOE IK AL GEWOON GENOEG…(DEEL 2)

De vele poses van Fred van der Wal door Lolle Lockeveer

Even later: ‘Weet je trouwens dat mensen dat soms écht denken? Toen mijn eerste weblogs en daarna deelname aan bundels bij een Belgische Uitgever verschenen, kreeg ik van mijn mij onbekende bejaarde moeder een haat brief met de woorden: “Heb je zelf niet door dat dit een noodkreet van een mislukte pychopathologische patates jongen van de vlakte is?”
Volgens haar goot ik volgens deze tot de roomskatholieke dwaalleer bekeerde mevroj mijn existentiële nooddruft gelijk een trosje bittere druiven van de gramschap (hoe schoon gezegd, hoe juist gezien, hoe diep doorleefd) in een stuk proza, ging vervolgens als de vanger in het graan naarstig op zoek naar publiek, dat er niet zou zijn, daarnaa naar een obscure uitgever, zond de first draft…

View original post 528 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

