Skip to content

AAN GEWOON DOEN DOEN IK DUS NIET WANT ALS IK GEK DOE, DOE IK AL GEWOON GENOEG…(DEEL 1)

november 30, 2016

Fredvanderwal's Weblog

`AAN GEWOON DOEN DOEN IK DUS NIET WANT ALS IK GEK DOE, DOE IK AL GEWOON GENOEG…

De vele poses van Fred van der Wal door Lolle Lockeveer

Hij is een veel gelezen weblogger in Nederland. Zijn teksten worden soms zonder veel kennis van zaken bekritiseerd en soms geciteerd door anderen. Hij is wie hij is en zegt zichzelf overal mee te nemen.
De draagbare kunstenaar weet als geen andere hoe oefening kunst baart. Een kunstenaar zonder baard is géén kunstenaar, weet hij als geeen ander en dat moderatrice Martine R. hem bij de eerste, hoffelijke gedachte uitwisseling per mail bekende dat zij niet hield van mannen met baarden, maar wel in het Sodom en Gonorrhoe van de IT kwam, nam hij voor kennis geving aan want hij hield zelf ook niet van mannen met baarden en al helemaal niet van de IT.

Fred van der Wal: romanticus in Huize…

View original post 487 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

