Skip to content

VOLKOMEN ONBEGRIJPELIJK VERHAAL IN DAGBLAD ‘TROUW’ 21-11-2016 OVER FRED VAN DER WAL DOOR EEN MIJ TOTAAL ONBEKENDE J.W. KRUDZLO

november 29, 2016

Over de heisa en terugkeer van J.W.Robert Kruzdlo
Geachte Fred,

Kan iemand actie ondernemen tegen dit soort vervuiling op Google.nl

Overleg gebruiker:Fred Lambert – Wikipedia https://nl.wikipedia.org/wiki/Overleg_gebruiker:Fred_Lambert … 89 Over de heisa en terugkeer van J.W.Robert Kruzdlo; Wegens betoonde moed en niet aflatende …Het staat bovenaan en iedereen begrijpt niet waarom dit op Google.nl moet staan. Fred van der Wal blijft maar door gaan. Misschien kunt u ALLES van mij verwijderen dan is Wikipedia ook van zijn horsel af.

WIKIPEDIA let niet op…
WIKIPEDIA is voor horzels als logger Fred van der Wal en doet niets.

Geachte Heer Fred Lambert,

Fred van der Wal gebruik (?) u naam Fred Lambert, en Wikipedia om mij J.W.Robert Kruzdlo, Robert Kruzdlo in diskrediet te brengen. Ook voor Wikipedia lijkt me dit geen goede gang van zaken en objectief is het al helemaal niet. Hoe kunt u dat toestaan? Is WIKIPEDIA bezig zich op een helend vlak te begeven. Aan u het antwoord. Kunt u Fred van der Wal sommeren dit van Google te verwijderen. Ja dat kunt U.

Dank

https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=J.W.Robert+Kruzdlo

Overleg gebruiker:Fred Lambert – Wikipedia
https://nl.wikipedia.org/wiki/Overleg_gebruiker:Fred_Lambert
1.
2.
… 89 Over de heisa en terugkeer van J.W.Robert Kruzdlo; Wegens betoonde moed en niet aflatende …
Over de heisa rond en de mislukte terugkeer van J.W.Robert Kruzdlo …
https://fredvanderwal.wordpress.com/…/over-de-heisa-rond-en-de-mislukte-terugkeer…
1.
25 mrt. 2016 – Over de heisa rond en de mislukte terugkeer van J.W.Robert Kruzdlo op Wikipedia waar hij indertijd van af werd gejorist vanwege frauduleuze …

Over de heisa rond en de mislukte terugkeer van J.W.Robert Kruzdlo …
https://fredvanderwal.wordpress.com/…/over-de-heisa-rond-en-de-mislukte-terugkeer…
1.
25 mrt. 2016 – Over de heisa rond en de mislukte terugkeer van J.W.Robert Kruzdlo op Wikipedia waar hij indertijd van af werd gejorist vanwege frauduleuze …

https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=J.W.Robert+Kruzdlo

Trefwoorden: WIKIPEDIA, Fred Lambert, F. van der W. Slecht werk wikipedia

op 21/11/2016
Vindt u bovenstaand bericht beledigend of ongepast? Meld het ons.
Volg Trouw op Facebook
Volg Trouw op Twitter

Fred van der Wal maakt misbruik van Wikipedia.

Dank

Geachte Heer Fred Lambert, (Ik heb namelijk  in Domburg gewoond en ben een echte Domburger 1959-1964 ontrent, DUS VANDAAR)

Over Joseph Walter Robert Kruzdlo, eerder heb ik op Wikipedia gestaan. Op mijn vraag (zie archief) heb ik persoonlijk om verwijdering gevraagt(!). Daarna een hoop heisa. Ik had een huis in Spanje en was vaak onderweg tussen Nederland en Spanje. Misschien zegt dit iets over de vele IP-nummers. Goed u heeft op mijn vraag er voor gezorgd dat ik werd ver-wijderd en niet door de toestanden er na. Ga eens terug in de geschiedenis dan ziet u eerst mijn vraag om verwijdering daarna de heisa etc etc.

Ik woon sinds 2013 in Boston Usa, Brunswick Maine en nu in Sebago. Mijn naam Josep Walter Robert Kruzdlo kunt u overal op internet vinden. Na de dood van mijn vader heb ik zijn twee voornamen geadopteerd en is het niet Robert Kruzdlo maar J.W.Robert Kruzdlo. Wat is er nu niet goed aan als er een kleine vermelding komt op Wikipedia om ook meteen af te zijn van al die verhalen die Fred van der Wal op internet zet:

https://fredvanderwal.wordpress.com/2013/09/14/verwijdering-robert-kruzdlo-van-wikipedia-ten-gevolge-van-vandalisme-en-niet-geautoriseerde-poging-in-te-grijpen-in-het-lemma-van-fred-van-der-wal-deel-2/, https://fredvanderwal.wordpress.com/2013/09/14/verwijdering-robert-kruzdlo-van-wikipedia-ten-gevolge-van-vandalisme-en-niet-geautoriseerde-poging-in-te-grijpen-in-het-lemma-van-fred-van-der-wal-deel-3/, https://nl.wikipedia.org/wiki/Overleg_gebruiker:Zwitser123

En dus wil ik geen heisa, snap u dit aub. Ik word jaren achtervolgt(!) door de teksten over Wikipedia van Fred van der Wal. Onzinnig vindt u niet.
Vandaar mijn verzoek: J.W.Robert Kruzdlo etc etc. Zie tekst. Hier vind u alles over mij: http://www.academia.edu/17611023/Neuroten_Phenomenology_Art
Het gaat mij niet om gewin, verkoop of dergelijks, gewoon een sober kleine vermelding en dan ben ik van een hoop heisa AF!!!
Beste anonymus,

ik begrijp helemaal niets van uw relaas. Bovendien hoort uw discussie niet op deze pagina thuis, doch op de beoordelingslijst, zie sjabloon. Ik heb slechts aangegeven dat uw artikel niet in het gewenste format is. De heer Van der Wal ken ik overigens niet.

Met vriendelijke groet,

Fred (overleg)

30 dec 2015 20:15 (CET)
Ik wil niet terug op WIKIPEDIA. En ik heb 2 Fredjes door elkaar gehaald.

Vandaar de verwarring. – De voorgaande bijdrage werd geplaatst door …..(overleg · bijdragen)

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

