Skip to content

IN BETERE TIJDEN IN DE NIÈVRE, FRED VAN DER WAL MET J. EN P. DIE NIET GECORRUMPEERD WILLEN WORDEN MET AUTEUR DEZES

november 29, 2016

Fredvanderwal's Weblog

DSCF0001 fred jan peta 2003 599

IN BETERE TIJDEN IN DE NIÈVRE OP EEN TERRAS

FRED VAN DER WAL MET J. EN P. DIE NIET GECORRUMPEERD WILLEN WORDEN DOOR AUTEUR DEZES. Groot gelijk hebben ze! Ik ben nu eenmaal een hele stoute jongen, EEN BOEF EN EEN VRIJETIJDS PSYCHOPAAT en een groot Zondaar voor het Aangezicht des Heeren beweerden sekteleden van een Friese Pinkstergemeente te H.
De gluiperige leden hadden een achterbakse haat tegen onze kunstartiest Fred van der Wal, alhoewel ik die mensen nooit een woord mee gewisseld heb of de gristelijke braverikken ook maar iets aangedaan.
Nimmer heb ik ze gewezen op hun hypokriete fatsoensmoraal of Oranjegezindheid. Het Koningshuis is voer voor domoren die in sprookjes geloven. Ik ben vanaf mijn achttiende republikein.
En dat houden we zo.

View original post

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

