Skip to content

Ontspoorde, kwaadwillende “debiel” Fred van der Wal van BiB verwijderd,verhuist naar Vblog.nl

november 28, 2016

Fredvanderwal's Weblog

ONTSPOORDE, KWAADWILLENDE “DEBIEL” FRED VAN DER WAL VAN BiB VERWIJDERD VERHUIST NAAR VBLOG.NL. WIE VOLGT?

VBLOG.NL, BEHORENDE

TOT DE BETERE BUURTEN

(STEP INTO THE LIGHT BROTHER, TAKE YOUR PICK, SISTER! AND LET THE GOOD TIMES ROLL!)

LAST UPDATE WEBLOG CAREER FRED VAN DER WAL

Fred van der Wal 30-03-2011 09:52

Inmiddels ben ik weg bij het leuk vorm gegeven BlogInBlik

een site die vanaf het begin

grote bezwaren had tegen mijn bijdragen

en de communicatie met de beheerders bovendien nihil was

ik verwacht dat anderen ook zullen volgen en over stappen naar Vblog.nl

Fred van der Wal 30-03-2011 12:11

Inmiddels zijn een aantal aanvankelijk deelnemers weg gelopen bij het vrolijk vorm gegeven BloginBlik en een enkeling de mogelijkheid geboden aldaar om onder pseudoniem mede webloggers extreem lastig te vallen. Helaas ben ik van het geïntrigeeer door één van hen, een mij onbekend collegaatje, slachtoffer geworden en kan het BlogInBLik weblog…

View original post 528 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

