Skip to content

Ik heb nog nooit iemand een rozentuin beloofd

november 28, 2016

Fredvanderwal's Weblog

Heb je dat programma over die stokstaartjes nog gezien? Ik kende een Groningse schilderes, Hilbillie Hollestelle, die teken de stokstaartjes in Ouwe- Hands Dierenpark.

Ze is fantastisch. Ik heb nog nooit iemand een rozentuin beloofd, ook niet in een dierentuin en niet aan Hillie, die in Ouwe Hands stokstaartjes zat te tekenen. Die rozentuin van mij is meer een zandwoestijn.

Ik ken een Groninger kunstenaar, ik mag zijn naam niet noemen, maar die is door zijn benauwde geloof zelf net een stokstaartje met een befbaard.

Stijf gereformeerd. Stokstijf. Daar heb ik niks mee. Ik wil reuring in de tent. Je moet toch wat in het leven, want dat duurt maar even…Het leven is een eenmalige aanbieding en wordt niet in de uitverkoop gegooid als het aan mij ligt. Je moet er uit halen wat er in zit !” zegt hij mistroostig.

Hij wijst naar buiten waar lijn negen net voorbij rijdt.

View original post 717 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

