Skip to content

BRIEF UIT DE BOURGOGNE (DEEL 3) 2008

november 28, 2016

Fredvanderwal's Weblog

BRIEF UIT DE BOURGOGNE (DEEL 3)

De woeste rit op topsnelheid ging door de bergen langs weggetjes van twee meter met links van mij afgronden van vierhonderd meter en stijle bochten.
Als er een tegenligger was geweest was het einde verhaal geworden. Ik zei niks, maar wel na afloop dat ik nooit meer met ‘m mee zou rijden. Met zijn dronken kop reed hij toen later op de avond nog een greppel in toen hij van discotheek bezoek thuis kwam, ik geloof in zijn cabriolet en niet in de Mercedes en heeft in opperste vrijmaking een band van een ander lek gestoken, dat siste toen zo dat ie om half vier des nachts van schrik hard naar huis is gerend. Allemaal erg verstandig als je in een klein Frans dorp woont. De volgende ochtend vertelde hij dat met een bleke kop aan het ontbijt waar ik natuurlijk vreselijk om moest…

View original post 1.236 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

