Skip to content

“Behadwang voor mannen zwanezang?” (deel1)”

november 28, 2016

Fredvanderwal's Weblog

“Behadwang voor mannen zwanezang?” (deel1)”

BEHA DWANG ZWANEZANG, NEE, DAAR WIL IK NIET DIRECT VAN SPREKEN ALS IK HET OVER MIJN LINGERIE HOBBY HEB….HET IS MEER VAN ALIVE AND WELL ON PLANET EARTH!

Kunstschilder Fred van der Wal: ”Een van de grote voordelen van een bescheiden A-cup voor een puur geperveteerde sadomasochistiese lingeriefetisjistiese doorsnee burgerman zoals ik als fervente behadrager en dameslingerie fan vanaf mijn zestiende levensjaar is nog altijd:

Je kunt kiezen, want je hoeft niets en hebben is houwen en krijgen is de kunst in het leven van een behagevoelige man. In behaland bestaat er voor beha dragende mannen namelijk geen heilig moeten, maar mogen. Zo nu en dan is het zelfs alles mag behadag.
Je kunt dan helemaal alle kanten op met je beha fixatie èn negotie! Behadwang bestaat in deze al helemaal niet! Forfaitaire belasting aanslagen op beha- en borstengebruik bestaan nog niet, noch kans spelbelas-ting…

View original post 706 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

