Skip to content

ART CONSULTANTS VINDEN MIJ EEN BOEF & EEN STOUTE JONGEN (DEEL 3) 

november 26, 2016

Fredvanderwal's Weblog

ART CONSULTANTS VINDEN MIJ EEN BOEF & EEN STOUTE JONGEN (DEEL 3)

Toch ben ik niet boos gebleven en realiseerde me heel goed wat er gebeurd zou zijn als ik een rampokkende kunstartiest die totaal mattaklap over de rooie ging definitief had afgestraft.
Ik wil niet zo?n artistieke mafketel worden die straks nog dertig jaar in therapie moet gaan liggen om bij te komen omdat ie een halve eeuw als angry young man heeft gefigureerd van uit de coulissen van het kunsttoneel.
Ik heb toch zo’n ontzettende hekel aan acteurs en actricetjes.
Nee, dan kun je nog beter voor de afgang kiezen die kunstschilder Teun Steun heeft gemaakt door uit Amsterdam te vertrekken naar en klein gat in Zeeland en voorzitter te worden van de Zeeuwse kunstenaarsvereniging als hoogtepunt vaan zijn carrière .
Kun je altijd nog als zestig plusser een pront Zeeuws meisje stiekem in d’r boterkutje gaan
grijpen…

View original post 683 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

