Skip to content

ART CONSULTANTS VINDEN MIJ EEN BOEF & EEN STOUTE JONGEN (DEEL 2)

november 26, 2016

Fredvanderwal's Weblog

ART CONSULTANTS VINDEN MIJ EEN BOEF & EEN STOUTE JONGEN (DEEL 2)

De hopsasa van de flikkeradatsja! It?s showtime voor de ware artiest achter de mens en daar weer de artiest achter als ik even duidelijk mag zijn over de lachspiegel van het menselijk bestaan die alles vervormt en recht maakt wat krom is en vice versa. Upside Down And Inside Out!
Die diepe gedachten van kunstenaars? Daar zeg ik op : Stop ze maar in mijn dikke
reet, daar willen ze goed gedijen, want waar het stinkt daar is ht warm. Het introspectief gespit levert niets op, want er valt niks op te spitten. Het is leeg van binnen. Beelden uit het onderbewuste waar de surrealisten zich op beriepen ? Bullshit ! Daar moet je Freud eens over horen, die was totaal niet geïnteresseerd in het werk van de surrealisten als bron om beelden uit het onderbewuste te interpreteren.

View original post 1.124 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

