Skip to content

Alsdat de anti-tepel gefrustreerde links draaiende melkzure actievoerders hun zin krijgen is er straks geen tepel meer te zien in het tiettepelplantsoen! (deel 2)

november 23, 2016

Fredvanderwal's Weblog

ScreenShot047 a

DE ANTI-TEPEL TIETBRIGADE OP PAD MET CHROOMSTALEN TEPELKLEMMEN OM OVERAL TEPELS AF TE KLEMMEN DIE ZE TEGEN KWAMEN OOK OP HET STRAND

“En misschien kunnen ze dan ook even met een sigarenknipper je voorhuid er af halen en met de ballentang je ballen er af, dan ben je voor mij weer helemaal het mannetje met je knockers” zei ze hatelijk.
Ze ratelde verder:
Die tieten? Waar heb je die in gotsnaam vandaan? Wat haal je daar allemaal mee uit in je vrije tijd? Ben je soms een mietje? Kun je met je tong je eigen tepels likken?
Ik houd je in de gaten, miesjgasser, ALS IK JE OOIT OP EEN MAN ZIE LIGGEN KRIKKEN BEN JE NOG NIET JARIG MET JE NEGOTIE. Laat ik het niet merken. DAN KNIP IK ‘M ER AF MET DE KARTELSCHAAR EN MOET JE MAAR ZIEN HOE JE HET ROND KRIJGT.
Het schaamrood kleurde mijn…

View original post 908 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

