Skip to content

HET STEEDS WILDER EN HARDER OM ZICH HEEN SLAANDE SADOMASOCHISME…

november 22, 2016

Fredvanderwal's Weblog

HET STEEDS WILDER EN HARDER OM ZICH HEEN SLAANDE SADOMASOCHISME…

januari 2, 2015

Ik herinner mij de eerste S.M. sessie bij Meester Tom in Amsterdam en na afloop van een urenlange orgie van pijn en sex zijn gebod voor de volgende keer:

“Voortaan wil ik je totaal naakt en glad geschoren. Ik gruw van schaamhaar. Dat scheer je dus af. Alleen een Meester mag schaamhaar dragen. Een slaaf nooit! Die wijvenkleding laat je ook van nu af aan thuis, hoer, dat trek je maar aan in je vrije tijd als je je zit af te rukken op jezelf als travestiet voor de spiegel en anders scheur ik die lap pen met mijn twee klauwen tegelijk van je lijf af. Geen enkele haar wil ik zien op je wijventieten, rond je tepels, op je buik, schouders, bovenarmen, benen, rug, billen en dijen en al helemaal niet op je lul en bal…

View original post 936 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

