Skip to content

De beeldende resultaten van Pippie Lull zijn voor mij het beste bewijs dat een diploma van de Rijksakademie in de zestiger jaren een brevet van onvermogen, dus een uitstekend toelatingspapier tot de contraprestatie was

november 22, 2016

Fredvanderwal's Weblog

fred van der wal 09-07-2009 11:42

Allereerst een felicitatie met een kritische beschouwing van een non valeur door een collega beeldend kunstenaar uit Rotterdam, een stad met een incestueus naar binnen gekeerd kunstenaars bestel waar van slecht enkelingen zich over de stadsgrens manifesteren . De sneer in mijn richting van “Zich Van Verre” is wellicht een poging om afstand te nemen van mijn weblog en standpunten om  appreciatie van anderen te kunnen verwerven en met het hoofd naar beneden tijdens kruisvuur in het schuttersputje te blijven zitten, zoals het de brave Nederlandse soldaat betaamt in het kunstenaarsplantsoen.
Ik heb mij er over verwonderd dat de flauwekul van Pippi, zowel in beeldend opzicht als in zijn onsamen hangende taal productie wordt gewaardeerd door niet echt domme weblogsters als Jezzebel of Ina D. waar ik tot voor kort vanwege haar complexe sociopolitieke bijdragen enig respect voor had, alhoewel ik haar politieke standpunten…

View original post 3.618 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

