Skip to content

BOKITO IS DE PICASSO VAN AMSTERDAM, ZIJN PIK EEN LASSO?

november 22, 2016

Fredvanderwal's Weblog

BOKITO IS DE PICASSO VAN AMSTERDAM, ZIJN PIK EEN LASSO?

Meneer Jobb Bobb Bokito Boktor

U heeft op en aanmerkingen over mijn stilistische kwaliteiten, inhoud mijner bijdragen en spelling van het Nederlands. Ik zal daar hierbij even op in gaan.
Mag ik u wijzen op uw eigen, onbeholpen taalgebruik?
Ik verwacht van een in de VS geboren jongeman die al sinds zijn vroege jeugd in Neder land is een betere beheersing van onze taal dan U in diverse weblogs hebt gedemon streerd, een manco waar vele webloggers U opmerkzaam op maakten.
Een gebrekkige scholing vind ik geen goed excuus voor het niet beheersen van onze taal; men kan zichzelf verbeteren en waar een wil is daar is ook een weg, zelfs voor een beeldend kunstenaar die de Rijksakademie heeft doorlopen en zich “de Picasso van Amsterdam” laat noemen in de kroeg op de hoek, waarin U overigens niet de enige…

View original post 302 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

