Skip to content

Recensies exposities Fred van der Wal 1984

november 20, 2016

Fredvanderwal's Weblog

1984.”Een kunstenaar die de laatste jaren nogal veel en luidruchtig aan de weg heeft getimmerd is Fred van der Wal (1942) uit Garijp.Van der Wal ver staat dan ook de kunst iedereen en alles meesterlijk te ergeren en dat bewonder ik in hem.”(Leeuwar der Courant)

1984.”Zo’n verraderlijke solist  vindt menigeen Fred van der Wal,kunstschilder en Galerie houder te Garijp.Deze dissidente kunstenaar schopt al gerui me tijd tegen de BKR.” (Leeuwarder Courant)

1984.”Verraderlijke solist Fred van der Wal is niet zo verraderlijk.” (Leeuwarder Courant)

1984.”…want nadat Fred van der Wal mij eens on aangenaam verrast heeft met een brief vol vloeken, lees ik zijn teksten sowieso niet meer.” (Drachtster Courant)

1984.”Inderdaad heb ik Fred van der Wal ernstig geadviseerd zijn domme geschrijf en geschilder on middellijk te staken.De Smallingerlandse kunste naars nemen het niet meer.Als hij nu niet stopt zou dat een echte culturele ramp zijn.Sommige mensen leren het ook nooit.”…

View original post 320 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

