Skip to content

Nou, een geweerloop in je bek zetten, zo’n bloedbad, neenee, dat geeft zo’n rotsooi voor de achterblijvers

november 20, 2016

Fredvanderwal's Weblog

Geen spijt dat je beste jaren achter je liggen?

Dzjiezus Kraasjt! Gotsalmetruttenbollen! Neen. Ik heb in mijn leven na mijn eenentwintigste niks gemist. Ik kan een kruising tussen boosheid, wrevel, compassie en minachting opbrengen voor zielige kroegtijgers die voorover met de kop op de bar liggen te jammeren over verloren kansen en dan uitbarsten in die smartlap:

Als ik het had geweten,
dan had ik het niet gedaan,
mijn lul is naar de kloten
en mijn ballen naar de maan

Geouwehoer! Ze waren er toch iedere dag bij. Niemand heeft hen toch verplicht te doen zoals ze deden. Als iets je niet bevalt, dan hou je d’r mee op, gewoon. Maar je fixeren op meubeltjes, je wijf, een huisje, ach. Straks krijg ik mijn AOW. Dan ga ik lachen. Keihard lachen en strijk de poen op
Als het aan mij ligt, word ik honderd vijftig. Zodat Neder land tot op…

View original post 1.518 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

