Skip to content

NIKS BESTE JAREN ACHTER MIJ? THE BEST IS YET TO COME!

november 20, 2016

Fredvanderwal's Weblog

NIKS BESTE JAREN ACHTER MIJ? THE BEST IS YET TO COME!

Geen spijt dat je beste jaren achter je liggen?

Dzjiezus Kraasjt! Gotsalmetruttenbollen! Neen. Niks beste jaren. The best is yet to come. Halleluja! Ik heb in mijn leven na mijn eenentwintigste niks gemist. Ik twijfel nooit eens econde aan mijzelf. Een commando gaat altijd door. Voor een vrouw een ideale situatie. Altijd opgewekt. Veel lol en reuring in de tent. Daar houden de vrouwtjes van…

Kroegtijgers

Ik kan nog elke dag een kruising tussen boosheid, wrevel, compassie en minachting op brengen voor zielige kroegtijgers die met een pint in de hand voorover met de kop op de bar liggen te jammeren:

Als ik het had geweten,
dan had ik het niet gedaan,
mijn lul is naar de kloten
en mijn ballen naar de maan

Geouwehoer! Ze waren er toch iedere dag bij. Niemand heeft hen toch verplicht te doen…

View original post 1.712 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

