Skip to content

DE VROUWTJES IN DE ALLES KITS OKEE BAR IN DE REGULIERSDWARSSTRAAT DIE ZO ZITTEN TE DRAAIEN OP HUN LEDEREN BARKRUKKEN, NIET VAN OPWINDING MAAR DANKZIJ DE CANDIDA IN HUN INTIEM

november 20, 2016

Fredvanderwal's Weblog

IN ÉÉN MAAND (MAART. 2012) ZESTIEN SCHILDERIJEN VERKOCHT. DE PIET VOL MET POEN. IK BULK ALS AOW GERECHTIGDE WEER EENS VAN DE FLAPPEN. GEDRAAG ME ALS PATSER ÈN PROLEET MET MIJN ROLEX OVER DE MOUW VAN MIJN LEREN JASJE OM TE LATEN ZIEN WAAR DE WEELDE ZIT, DAAR HEEFT EEN ARTIEST ENORM SUCCES MEE BIJ DE VROUWTJES IN DE ALLES KITS OKEE BAR IN DE REGULIERSDWARSSTRAAT DIE ZO ZITTEN TE DRAAIEN OP HUN LEDEREN BARKRUKKEN, NIET VAN OPWINDING MAAR DANKZIJ DE CANDIDA IN HUN INTIEM. JEUK AN D’R LUI ZULLIE D’R PEUK NA DIE LAATSTE NEUCK!

EN ZO HOORT HET TOCH OOK VOOR EEN WARE KUNSTARTIEST OHNE DOPPELTE BODEN OF VERBORGEN GEBREKEN ZOALS KUNSTENAAR POOTLOOS UIT SINT ANNA PAROCHIE…MAAR OM NOU MIJN GELD GELIJK ALWEER NAAR DE HOEREN OF DE HORSE BOER TE MOETEN BRENGEN OM POPI TE WORDEN ONDER DE ARTISTIEKE BOYS AND GIRLS, NO WAY…DAT IS MIJ EEN…

View original post 1.013 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

