Skip to content

HET JAAR 1980 LIEP IK DE HELE DAG IN HET LEER EN NAM ALS KUNSTNOZEM DEEL AAN EXPOSITIE IN BOSTON

juli 31, 2016

Fredvanderwal's Weblog

REEDS OP DE DULLE KWEEKSCHOOL VOOR CHRISTELIJKE ONDERWIJZERS TE BLOEMENDAAL STOND IK BEKEND ALS DE KUNSTNOZEM VAN DE SCHOOL EN ALS “RARE JONGEN”. ZE DEDEN HET ALLEMAAL IN HUN BROEK VOOR MIJ EN DE TRUTTIGE MEISJES MET HUN SCHOTSE RUITROKJES, HOOG GESLOTEN BLOESJES MET EEN PARELKETTINKJE VAN DE HEMA OF IN EEN BAAIEN WIKKELROK EN ‘S WINTERS IN MOSGROENE, VORMELOZE SKIBROEKEN MET HET ELASTIEK ONDER DE HALVE ZOOL DOOR WAAR DE HONDENSTRONT IN BLEEF HANGEN BENAMEN MIJ DE ADEM MENIGMAAL EN DE LUST TOT VERDERE MONDELINGE KENNISMAKING.
IK ZAT ZE DUS NIET TE BEPOTELEN IN DE SCHOOLBANK.
IK HAD OOK NIKS MET DIE SUFFE TUTTENBOLLEN DIE IN HUN VROME GEDACHTEN ALS HOOGSTE IDEAAL EEN DOMINEE WILDEN TROUWEN. IK ZAT ELK WEEKEND BIJ ALICE IN AMSTERDAM, DAAR KONDEN DIE PROVINCIA LEN UIT KENNEMERLAND EEN PUNT AAN ZUIGEN.
IK HEB NOOIT MEEER IEMAND VAN DIE TRUTTEN EN SUFKUTTEN TERUG GEZIEN WANT IK…

View original post 212 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

