Skip to content

EERSTE HARD COVER FRED VAN DER WAL TITEL: “GEEN WOORD TEVEEL”EEN KLEDDER VAN EEN BOEK!

februari 27, 2013

De gelukkige auteur met zijn eerste hard cover in handen. Onze auteur begon pas in boekvorm te publiceren na zijn aow. Het  beste bewijs dat deze kunstenaar nog veel meer in petto heeft dan menig collegaatjes vooor wenselijk houdt.
Coming Out Soon met zijn nieuwe hard cover uit de kast titel : Elk woord dat uit mijn pen vloeit is geen woord te veel en dat zullen wij weten.
Die man is gewoon niet te remmen, verzuchtte een collega onlangs nog. Mag hij misschien? Ja, hij mag! En wel van ons allemaal!
De auteur kunstschilder volgde een opleiding tot onderwijzer, daarna een curus copy writing en zegt: Ik geloof en daarom zing ik!
Hoevelen kunnen hem dat na zeggen?
geen woord 600
Een prachtboek van-pak um beet Stanzi-270 paginas in corps 11 Arial gezet en voorzien van stof omslag. Kan het nog luukser? Neen, lieve lezer en – es,d at kan gewoon niet!
hand
THE ARTIST’S LOVIN’HAND MET MICKEY MOUSE PEN WAARMEDE DE AUTEUR/KUNSTSCHILDER ZIJN MANUSCRIPT SCHREEF TOT IN DE LATE UURTJES, WANT ONZE RASKUNSTENAAR IS GEWEND EEN TIEN UUR MINSTENS PER DAG AAN ZIJNE MAGISTRALE MEESTERWERKEN TE WERKEN…EN DIT GAAT VER!
AUTEUR DEZES
AUTEUR DEZE 2013 ST.-ANNAPAROCHIE

3 reacties
  1. fredvanderwal permalink

    SOON COMING OUT NIEUWE HARD COVER: “ELK WOORD DAT UIT MIJN PEN VLOEIT…”
    IK WEET BIJNA ZEKER DAT ZELFS EEN GP MIJ HIERMEDE KOMT FELICITEREN, WANT DAT, NEE…DAT KAN BIJNA NIET ANDERS! EN HOE GP DE BESCHEIDEN KUNSTENAAR (IK DUS) WILDE HELLUPPEN MET HET OBA LOG NEER TE ZETTEN IN DE RECHTER KOLOM VAN HET WEBLOG VAN ONS GENIE (IK DUS) MAG TOCH ECHT WEL OPENLIJK VERMELD WORDEN.
    TERWIJL IN FEITE DE ENIGE HULP DIE DE MENSENSCHUWE TERUG GETROKKEN WERELDVREEMDE KUNSARTIEST (IK DUS) WENST TE AANVAARDEN VAN DE ALOM BEKENDE ZOENVIS IS

    Like

  2. fredvanderwal permalink

    ZEKER WETEN DAT DEZE PRACHTUITGAVE GEEN KLADDERADATSJ VAN DERTIEN IN EEN DOZIJN IS KUNEN WIJ NU AL ZEGGEN.

    Like

  3. fredvanderwal permalink

    WIJ ZIEN DE KUNSTARTIEST OP DE FOTO DE WERELD IN KIJKEN MET EEN BIJKANS TREUR IGE BLIK IN DE OGEN DIE ZO VEEL GEZIEN HEBBEN EN ZICH NIKS AANTREKT VAN DE HONGERLAPPIES IN DE SERENGETI AAN ZIJN RETI ZOALS HET EEN MODERNE KUNSTENAAR BETAAMT!

    Like

Geef een reactie

